مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-01حوادث

 درگیری دو برادر منجر به قتل دوستشان شد


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در پی درگیری دو برادر در شهرستان خرمدره، باعث مرگ دوست صمیمی قاتل که قصد میانجیگری داشت، شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ آدینه لو روز سه شنبه گفت: در پی انتقال یک جوان مجروح به بیمارستان خرمدره، واحد گشت خودرویی به محل اعزام و وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد را محرز و تایید کرد.

وی افزود: در پی احراز قتل از سوی ماموران و اخذ دستور قضایی؛ شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلین در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان خرمدره قرار گرفت.

سرهنگ آدینه لو تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم شناسایی و به پلیس آگاهی منتقل که در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی صراحتا اعتراف کرد.

آدینه لو در ادامه با اشاره به اینکه قاتل و مقتول دوست صمیمی هم بودند و در لحظه وقوع قتل در کنار هم در حال پرسه زنی با دو نفر دیگر بودند؛ گفت: قاتل در این حین با برادرش در خیابان درگیر شده و با یک قبضه چاقو به سمت وی حمله ور می شود.

وب ادامه داد: حین درگیری قاتل با برادرش، مقتول به قصد میانجیگری و جدا کردن این دو به دنبال قاتل رفته و به دلایل نامعلومی مورد اصابت چاقوی قاتل قرار می گیرد که نهایتا به جهت شدت جراحات در بیمارستان فوت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 درگیری دو برادر منجر به قتل دوستشان شد

 درگیری دو برادر منجر به قتل دوستشان شد